~BERSAMAMU~

WaLk2 FinD EaT!!

Posted by jed_biru | Posted in | Posted on Friday, April 24, 2009

Makan3 hehe..semalam aku, jeppo, Muaz, n zul kuar g cari makan memandangkan our chef (Daus) x masak.. 1st plan, nak makan tempat jauh sket... lalu kwsn kemahiran Tinggi Mara, unfortunately...kedai tutup la plak..cit!!! habis je minyak motor jep.. ok la, ktorang buat 'U turn' (2 pon nak gtaw gak..huhuh).. balik parit raja semula then just makan kat depan 'Wellward'..(actually, aku pon x taw nama kedai mkn 2-)
ne ABC (menu UTAMA ktorg..) yang aku order.. perh, ABC special.. layan gak la..... Semalam aku makan BAKSO je..Dah lama x mkn bnde ne.. rase cukup berbeda dgn BAKSO kat sabah...( eleh, asal dr indon gak..hihi)
Peerhhhh, saja je nak bg air liur kecur.. yami2!!... (lepas ni bule la g gerai ABC yg berhampiran ye....)
Dari kiri: zul, jepp, n muaz... (ade muke org lapar x??)
ne nasik goreng biasa yg rasanya 'luar biasa!!'... please dont get me wrong k, luar biasa yang 'x sedap'..taste really horrible!!! down!! (komen zul: "masak nak berapi2, rase lak huh!! x sedap langsung!!)
ha.. yg ni plak nasi PATTAYA (nampak cam sedap kan?..tergiur x? haha), muaz@mumu yg makan.. komen die? "x sedap!!!" hahaha
em.. naseb baik la...aku makan BAKSO je.. em komen aku? "em, bebola daging bakso ni sedap.. aku makan sambil pejam mata sebab nak menikmatinya... isk3..hahaha
jom makan!!!!!!!
p/s-baca doa makan dulu ek..bismillahirahmanirrahim...allahumma bariklana, fima razaktana..wakina azabbannar.....amin.....

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails