~BERSAMAMU~

CHiCkEn ChOp SeRi mOntEL

Posted by jed_biru | Posted in | Posted on Tuesday, April 14, 2009

sedap3
huahua, malam ni aku makan cken cop.. hahahaha sedap? agak2 la.. but this is the 1st time aku makan ciken cop kat Parit Raja.. harga bole la tahan.. tapi yg quiet surprising 2.. ciken cop kat gerai biase,,, hehehe and agak berbeza ngan Ciken Cop yg aku makan kat Sabah...
kalu kat sbh, ciken cop kat restoran 'berdinding cermin je', tapi kat sne lak, kat gerai 'berdinding angin pon ade', kat sabah makan ngan nasik, kat sini makan ngan kentang n salad,, heheh ada kelassss!!!!
next time kte makan sama2 ek.. (habisla my stomach) hahahaha
(ne pehal lak mee greng..ciken cop aku mne,,????...)

tapi.... liur aku sempat gak la menitis melihat ma member2 suda menjamah nasi goreng ayam dengan penuh berselera.. aku just men'cover' dengan menghirup sup cendawan chese (ala2 pizza) yang memang disediakan khas sekiranya meng'order' ciken cop.. hahaha makan3 bila perut dah kenyang nak jalan pon susah, membe2 lak ajak g karaokey.. i said "okey!!!"... aduh, habisla... pecah mic.. ktorang berenam sebenarnya, aku, TobE, BoB, mAeL, MiE, n PaAn, tapi PaAn g kejap je, balik awal.. (alasan die.."aku sakit perut r..."). dengan menyewa 2 bilik, (sebilik 3 org da) ktorg memulakan karier baru sebagai 'de hottest unpermanent singer'..hahahaha suara macam Kapal Titanic pecah (ayat nak hyperbola je)..hihih nyanyi3 sampai lah sejam kemudian... suara pon kdg ada kdg xda... huhuhuh (last skali aku nyani lagu Bailamos..hancur lagu 2 aku wat.. ngua3).. then sememangnya pekerja kbox 2 menyemburui ktrg, trus habis tempoh, dh x bleh nk nyanyi lg.. huuhu

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails