~BERSAMAMU~

ThE CultuRal NigHt

Posted by jed_biru | Posted in | Posted on Friday, April 10, 2009

time: 8-11.30 (saturday nite) venue: DTII (hoho dewan ni lg) date: 4/4/09 (lama suda ndak update) hehehehhe okay3... mlm ne aku naik m0t0r ma c fandy.. actually we r a bit late.. hehe we suppose to be there earlier because we r the ajk, tapi.......hehe em, majlis malam agak besh gak la, for the very 1st time, ajk BKMSS organize ala2 grand event.. hehe do u know wat BKMSS stand for? biro kebudayaan mahasiswa/i sabah srwk.. aku malas la maw crita pasal wat happen.. tapi lebih suka bcakap pasal.. what should i do in dat party? hahah aku jd ajk teknikal.. em, malas brada dalam bilik aku kuar la,,,, ( sebab dalam yasir da conquer hoho) ala tugas picit2 tekan2 suis lampu jak pon..... hahahahahah lampoo lak suma macam telampau 'antik' kan... so, aku macam xda function la.. tapi tolong la pa yg patut.. comitment musti ada pok!! hehe malam 2 aku rasa tgnku yg paling sakit, bukan buat kerja,, tapi tepuk2 tangan... teriak2 jugak la,,(ikut2 org ne) aku duduk (eh bdiri la smpai sakit my kaki) di belakang dewan.. agak hapening with da dance performance n also show dr KDCA (Kadazan Dusun Cultural Assosiation).. yang paling besh? unduk ngadau!! hahah somebody ask me: "what is unduk ngadau?" (with a horrible blur face).. and im simply said... "da preetiest n smart ladies of KD".. hehe patutnya Datuk Pairin datang utk jd perasmi majlis.. tapi... (promise is just a promise) huhuh dia htr wakil jak, x maw la aku sebut siapa wakilnya.. nanti wakil 2 plak jadi femes.. kan3? tapi ok gak la NC, hantar Pengarah Pusat Islam jadi wakil beliau yg x dapat mendtgkn diri,,, uhuk! best bila ada U len yg dtg (UM, UTem, UTM) ada gak durg buat persembahan ni.... besh2!! hehe tapi x besh bila fren2 x dtg,, hoho (muka sedih)- bila majlis tamat? of coz la pi gambar2.., "come on bebeh!!" let's join da party!!..... opss.. dont get me wrg k.. me with nancy (x-kml),, tinggi kan dia?? dancer gak ne....well done guys!! from left: rabiah, kak hartati, syiemooth, ehem2, n fandy... classmate n ajk for dat nite..jangan jeles....tengok sebelah unduk ngadau.....from left: syiemooth, kpala jak??huh, florr(seniorku n dancer), fernandez (pengarah program mrangkap pengerusi BKMSS), rabiah.. n...x knal la 2 ne..(sorry) "boleh kenal??" enjoy dat nite.. hehehe paling besh dapat snap even 1 pic ngan unduk ngadau 2008 2, hehe ada gak artis.. tapi x tkenal bah,,, lupa da aku namanya 2... besh gak la sora nya..(al-maklumla,, pemenang Suara Emas Bintang RTM 2007).. hope nex time BKMSS dapat organize lg la ya.. lebih ngetop!! lebih hapening!!! hehehe

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails