~BERSAMAMU~

~LeDAk 01~

Posted by jed_biru | Posted in | Posted on Monday, February 08, 2010

hal0002!!!
Kali ini, yang ini masih begini, dan yang itu tetap begitu... tapi... version tukar skit.. ada kelainan disitu.. LAIN?? Apakah???
(tanda tanya yang sangat meng'konpiuskan' minda)
kali ni, aku berasa sangat bertuah kerana dapat menyertai 1 program... program apa ya?? LEDAK? apa yg meledak? ha.. ne yang nk crita sket ne.. program ne dianjurkan oleh ABIM Johor. ehem2.. baca butiran sudaaaaa...
tarikh: 6-7 feb.. (semalam la...)
tempat: ABIM Johor Bahru
ne ada la sket gambar kenang2an untuk aku simpan dlm ne... xde la nk berhabuk atau dimakan virus2 liar kat dlm Lappy kan?? hohoh
~disini lah tempat kejadian.~
(ne aku amek the main building, sbnarnya program berlangsung secara langsungnya dari dalam dewan sekolah sri.. em sri apa ek?? lupa.. sekolah sri.. adeh!!! lupa lak.. lu pikir la sendri ek.. yang penting kat sebelah bangunan ne je... (x prihatin tol, nama tempat pn leh lupa.. umat2..)
~hadiah aka gift utk para ajk pelaksana...~
Cuba bayangkan kalu hadiah yang korg dh lakar cantik2, buat dengan penuh jiwa dan perasaan, bg dengan ikhlas... dibuang, dikoyak, ataupun di sepak terajang dengan rakus..(alahai... hyperbola la pulak..hehe).. apa perasan korg?? marah? sedih? suka?? .. this is wat hapen 2 us.. hehe.. unpredictable rite? tapi ini juga yang kita telah lakukan terhadap Tuhan yakni Allah yang maha Esa..pernah x kita terfikir??? so..
ini yang aku dapat: "learn 2 appreciate apa yang Tuhan dh bg pd kita"..
(pesanan ini dibawa khas secara IKHLAS dari JEDBIRU.com)
~my team.~
Muafakat membawa berkat.. apakah? (macam pernah dengar je moto ne kan?)
xde kene mngena langsung dgn team aku.. huauha.. team aku bergelar..team MUKA BUKU>>>
nama diambil sempena Facebook.. (yela.. suma org sekrg ne dh ada FB.. x kira yang tua, yg muda..mahupun yang ini begini, yang itu begitu.. huahuahua mengarut..)
antara ahli2 my team: ( muhsein,huzaimi, zaki, hazwan,azrol, izzat,zubair, AKU)
~peserta abim batu pahat~
ne gambar time dh nk bersurai...
walaupun letih, walaupun kaki n badan2 sume sakit (akibat marathon lebih 3 km dalam masa 2 hari setelah 2 tahun x pernah menceburkan diri dalam bidang ne)..adeh..namun.. SPIRIT of LEDAK 1 tetap meledak... banyak yang aku dapat, pengisian prgram walaupun masa terhap, tapi manfaat x dpt dinafikan lagi.. semoga ABIM terus succes dlm menganjurkan mana2 program..
p/s~ top 10 marathon. (mintakpuji,,,hahahahahahahah)

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails