~BERSAMAMU~

mOM & SOn

Posted by jed_biru | Posted in | Posted on Wednesday, May 06, 2009

Aku suka ini, aku suka itu.. baru aku rasa suka hati!.. tapi bila aku suka yang ini, dan yang itu juga, orang lain pula kurang berpuas hati!!... tapi lebih baik yang ini tetap begini, dan itu tetap begitu sekiranya 'anjakan paradigma' x lagi mahu memunculkan 'dirinya'....

tapi yang paling penting.... hari ini, aku suka orang ini dan aku sangat sayang orang itu.... dan selamanya aku akan 'mencintai' orang itu... orang itu yang aku perkatakan seakan-akan banyak.. tetapi... orang itu hanya satu.. orang itu tidak boleh dicari ganti.. dan orang itu sangatlah teristimewa...

kali ini aku ingin memperkenalkan seseorang.. yang tersangatlah penting bagiku.. (isk3 tanpa beliau siapalah saya..) haha jantina? em.. of coz la female.... umur? em biarlah rahsia..(siti nur, pinjam jap lirik lagu ek..bole??...) isk.. malas la maw buat saspen2 ne.. x saspen pon.. hihi

alrite.. she's my mom,,, love her so much.. and today's entry khas wat beliau sorang..(to my dad, sooner or later la i write bout u ek..pls dont be jealous..hihi) doesnt mean dat i dnt love ma dad.. yes i do.. but this time is very speacial... malas r nak ungkit ape2 jasa mak aku ni.. korang pikir la sendri (nabil pinjam jap ayat nk power ko ekk...)...
tiap kali hari ibu biase la, sume nk ungkit2 jasa ibu..x baek la nk ungkit2.. kita tahu sendiri kan?? bukan saja mak aku, mak org len pon same gak, jasa mereka x boleh nak dibalas... tuhan saja mampu membalas.. kalu nak cakap, my mom is da best... (of coz la) tapi, others pon musti nk cakap ur mom is da best too kan? so, conclusionnya, our mom is da best!! haha
(my mom is da best ever!!!) hahaha
to my mom: " HAPPY MOTHERS DAY!!!!"
hehehe... have a nice day mom... korang nak taw x ape hadiah aku bg utk my mom ni?? aha... aku x mampo nak bli yg mahal2, cukuplah sebagai tanda kasih yang tak terhingga dari seorang anak bujang (bujang?) terkesima seketika.. ke nak aku tulis anak teruna dara? huhua nak pecah perut geli hati!! haha

kali ni aku juz bli sandal tuk kesihatan.. (sume org blur ..mende 2?? ) hihihi sandal ni juz gne dalam umah, biji2 kat tapak ,membuatkan kite sakit, tapi sakit tuk kesihatan n sebenarnya sakit ni la penawar.. bertindak memulihkan sistem saraf dari tapak kaki.. perh!! rasanya hadiah terbaik dari sorg ank yang prihatin... btol x? (hdung kembang je... tapi x bangga pon) hahaha (tapi pic hadia aku x masukn, nanti x surprise)
actually nak gak masukkn gmbr aku n my beloved mom,, cume takut adk bradik aku yg ramai 2 jeles lak..(jgn marah kakak n adk2 ku) haha... 4 my dad lak, wlupon bukan hari bapa... ade gak la bg.. nanti x sempat lak bg time hari bapa... (saje je nk amek hati..) hihihih

wish 4 my mom: (also 4 all mothers in da world!!)
1. ceria n bahagia slalu.
2.murah rezeki n dipanjangkan umur.
3. beroleh lebih keberkatan dunia n akhirat.
4. doa n impian anakmu mengiring langkah perjalananmu.
p/s: sekrang ini aku ngah bercuti di kmpong halaman bumi sabah ter chenta! haha... dats y la aku agak sukar2 lah nk memasukkn entry setiap masa... nk gtaw pengalaman kat Pengkalan Badak (melaka), nk crita hari2 terakhir yang sgt besh sblum balik,, n macam2 lg la... tapi..... sampai sini sajalah dulu... kepada sume ibu2... SELAMAT HARI IBU..... kepada sume anak2.. (bukan nk ckp slamat hri anak)..tapi.. ucaplah SELAMAT HARI IBU kepada ibu2 anda... love u mom!!

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails