~BERSAMAMU~

~OnE NiTe SaTAnD~ SHHH

Posted by jed_biru | Posted in | Posted on Tuesday, November 10, 2009

Double dush+tripple wave=single fantastic wOW!!!!!!!!
let get started with the history first k... once upon a time... ada la budak2 ne.. planning 2 go 2 kota tinggi as wat they've plannd b4.. so, they go la.. ( just 8 of them coz the other~doin' sme other job~or else don wanna join~ wat cn we do??~
Aku sbnrnya mana bleh pi.. my mum said "it was really dangerous out there, especially musim2 tengkujuh ne..." (sejak bila mak aku speaking omputih ni???) lebih2 lg ada news pasal beberapa org student yg MAUT di kwsn air terjun kerana air deras beterjunan dr ats tempat yg ketinggian.~ (*rosak bm aku~~)
Nk dijadikan ceritera~ before de time.. im callin' my mum again.. n said..
" mak mau pg rumah kwn.. kenduri..."
"dimana?"
"di kota tinggi mak..dkat dgn desaru 2.. ala..."
"kalu kenduri bole.. tapi jangan mandi..."
"ok mak..."
"janji a jgn mandi.."
" iyaa mak...menyesal bgtau..."
"apa yg menyesalnya... ngus 2 bgtau drpd ada yg dikesalkan nanti...." (mendlm 2 mksdnya)
**(perkataan 'jgn mandi' diulang beberapakali sehingga aku hanya menjawab "a a'" untuk yg terakhir kali......~see, bagaimana kasih syg seorg ibu terhadp anaknya yg x berbelah bagi seperti batu belah batu betangkup... thanks mom, i'll always tke cre of my self, u dnt have to worry k....)~cit bajet je kali ne,, selalu aku nk jalan, blah mcm 2 je, x caling2 mak aku pn..... ~kui3~
tgok gmbr ne..jangan konpius lak... pergerakan ktrg dr bwh sampai ke ats... dr FELDA WAHA to DANGA BAY to DESARU (keesokan harinya) then baru blah!!!
Ombak yg kuat.... last day i said dat i've been here rite?? but last day x snap pic... pantai tenang je... ombak x kuat sangat.. but then this time... SIMPLY MARVELLOUS>>> its cool,,, siap boleh surfing without board... hek eleh.. poyo r lu~kata2 yg boleh diramal ketika ini..hauhau!!! (aku yg telah tergoda sanggup melanggar pantang..~ im sorry..mom)
from left: jijol,daus, ehem, zu,afiq, toba, n ayie..
menikmati kepuasan dan merasakan kepenatan~al-maklumlah..ana n ente2 semua x tidor 1 malam..(jadik pak arab pulak....)..eh wait, tipulah kalu aku kata x tdo langsung kan?? ada jugakla yang tdo.... vely tired i told u...
from left: botak aka azri, mael, zu, toba, jijol, ayie, ehem2, n afiq..
ne lak kat D.BAy.... sampai2 dlm kul 2 r mcm 2... lepakz kat cne sampai kol x taw..huahua~yg penting aku menguap sampai nyamuk pn dh x lalu nk masuk.. boring..(hyperbola sket..)..
lepas moment ne, ktorang lepak kedai makan sebelum bersiar2 menikmati keindahan bandraya JB dikala keluang man baru je nk keluar dr umah sakit jiwa bg membantu pihak polis membanteras kegiatan jenayah yg semakin bermaharajalela.....
from left: afiq, botak, toba, jijol, zu..
memang style r... beautiful scene.. tempat lepak mahkluk tuhan yg mengidam nk carik kepuasan n keseronokan.. ha.. pi la cne kalu ada masa.. 1st time dtg cne aku just jd "tukang halau nyamuk..".. dh la time 2 hujan.. but ths time.. i can enjoy.... seriously.. x tipu.. percayala.. trust me...(dh mcm apa lak aku ne....)
Ne x pyh introduce.. familiar sgt.. ne kat umah mael aka andak.. ala yg umah aku pi ari 2... makan nasik SEDAP.. (apakah???) gambar aku x masukkan.. takut ade lak yg berembesan air liur... hahahah.(acar+nasik beriyani best+ayam yg sedap+kuah kari yg rasa kari+buah limau+air jus=emmm kenyang alhamdulillah.....)
ktrg sampai lewat drpd yg dijangkakan... salah jalan... aku tunjuk jalan ke jb.. sepatutnya lalu jalan mersing... (aku kah yang bersalah??) isk3... sorry la geng,, aku lupa jalan la...~bajet muka kesian yang sangat sadis bg mengelakkan diri dr dibelasahh... waaaaaaa ~u turn balik!!!~
from desaru, straight away.. balik2..singgah makan kat keluang then sampai umah ptg sket... apa lg.. ngantuk..,. tdo la .... what a great journey.......
p/s-- im goin back home nex week.. after my last paper...
memandangkan exam x habis lg....gud luck la...(kpd kwn2 ku yg berada di semua ipta or ipts di malaysia, mahupun bakal2 engineer, doktor dr overseas)~~

Comments (0)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails