~BERSAMAMU~

"my 25 minutes suvey" huhu

1

Posted by jed_biru | Posted in | Posted on Thursday, February 17, 2011

ok fine: me answering d survey.. 

instruction : once you are tagged, answer the question honestLy. No Lying or cheating ok ? *ok `not sure'

starting time : 8.12 pm
name : Encik Dolumin
brother(s) : sorg. si mintakpuji,.
eye coLour : prisma??
shoe size : 7? american size 6.
hair : cacak2 rasanya.. then ada uban lak tu sket..wuwuwu
piercing : ntah..hoho
height : x tetap.. kadang tinggi kadang rendah.
what are you wearing right now : baju.. *jawapan bonus!

where do u Live : rumah kongsi. =)
favourite number : top 10. huhu
favourite drink : Barli kaw2, pepsi berkarbonat yg cooolll..etc
favourite month : Bulan sabit.
favourite breakfast : x breakfast, lunch tros.

HAVE YOU EVER

broken a bone : terkehel.
been in a poLice car : dalam mimpi.
faLLen for a friend : yup, terjatuh kat jalan sebab kwn tolak.
faLLen for a girL for a short time : yup, sesak sgt berhimpit2 sampai tersadung.
swam in the ocean : kuak lentang, renang berirama, semua buat.
broken someone's heart : ntah. pnah kot.
cried when someone's died : stakat ne x pnah g.. tp,soalan ne buat aku nanges..sob3
sat by the phone aLL night waiting for someone caLL : sempat tertidur..
saved e-maiL : semakin delete, semakin bertambah.
been cheated : byk kali. damn!!

WHAT


your room Look a Like : bersepah kecuali mak aku tulung kemas.
what is right beside you : buku.. bajet.
what is the Last thing you ate : kuih kat kedai.

WHO

the Last person you teLL : i keep on silent since bgun tdorr..
who was the Last person you danced with : poco2? dgn hantu dlm mimpi.
who Last made you smiLe : ntah.. xyah ada org pun saya senyum automatik!

FINAL QUESTION

what are you Listening right now : hitz fm
what did you do today :bgun pagi, mandi & bersukaria.
are you the oLdest : nope. hope 2 be d youngest. lol
indoors or outdoors : luar pintu, kalu dalam pintu x sejuk.

TODAY DID YOU

taLk to someone you Like : jap lg la kol my mama.
kiss someone : byk kali kot kiss adik aku yg comel 2. huhu
sing : x payah ckp la..
taLk to an ex : em, ada la jugak.. ingat nk rujuk balik..
miss someone : definitely.
eat : makan makan makan makan...

LAST PERSON YOU TALKED WHO

you taLked on the phone to : urang di kampung.
made u cry : xda.
you went to the maLL with : malas jalan.
who cheered you up : membe2.
have a crush on someone : berlanggar? td je kat kampus sket terlanggar lecturer.
what books are you reading right now : buku motivasi.
best feeLing in the worLd : hiking gunung kinabalu.. seriously d great feeling ever.. try la.
future kids name : belacan, budu, sambal, n bilis.
do you sLeep with stuffed animaL : kdg2 adik aku letak kat bilik aku. so yes!
what's under your bed : cicak n lipas n nyamuk yg dh mati penyet.
favourite sport : merempit g kelas di bawah matahari yg sgt panas!!
favourite pLace : byk sgt, malas mau list..
do you have a job : hari2 buat kerja.. saya memang rajin.
what time is it now : 8.47 pm? so?

with however Long it took you to compLete this,
post as "my 14 minutes survey" and tag 15 peopLe...

so then.. I TAG ALL PEOPLEs!! ONCE U'VE READ THIS, U'VE BEEN TAGGED YA>>=)
*btw thanks to azie yang telah men"tag" saya. 


_PEACE_
Related Posts with Thumbnails